Gastenboek

Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.

Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier


MilaN: Medium Sara

Heel goede consulente kan de dingen goed en helder zien! Dank je wel Sara je bent een topper

Bettina: Zonia

Heel goed consult. Veel rake dingen en echt over dingen die ze echt niet kan weten. Kom zeker bij je terug.

Elly: Valentino

Valentino is zoals gewoonlijk weer spot on.

Charella: Cherie Good-Chi

Wauw wat is dit een top vrouw. Net een chat gehad en was heel duidelijk en oprecht en hadden het over mijn zoontje en ze kon me alles vertellen hoe die is wat die nodig heeft en heb daar zoveel aan om dat te horen zodat ik hem beter kan begrijpen. En dan te horen hoe bijzonder die is gaf me kippenvel en tranen. Ik kan iedereen haar aanbevelen want van de onrust die ik had heeft ze me nu totale rust gegeven en ook hoe ik mijn zoontje beter kan begrijpen aangezien die hoog gevoelig is en ik er niet soms mee om kan gaan.. Geen andere woorden voor dan wauw wat een top vrouw.

Priscilla : Claris

Claris is ongelofelijk goed! Ze gaf iets aan waarvan ik geen weet had! Paar dagen later verteld die persoon mij wat Claris aanvoelde! Zij is echt mijn vrouwtje! Wauw LOVE HER!

Diana: Ozay

Lieve Özay. Hij heeft inderdaad weer contact gezocht. Helemaal blij. Wilde het even laten weten.

Anne: Noor

Deze vrouw is echt zooo goed! Zij heeft echt een hele bijzondere gave. Ze voelt in en komt met het complete scenario wat er daadwerkelijk speelt! Ook haar inzichten en voorspellingen kloppen!! Zo fijn om met haar te chatten en de antwoorden te krijgen die je zoekt. Liefs Anne

Caroline: Zonia

Ontzettend goed, heeft niks nodig behalve een naam. Ziet alles, heeft voorspellingen gedaan, heb er vertrouwen in. Dankjewel!!

K: Shanya

Wauw.. dankjewel dat ik nog met jou heb kunnen spreken. Er zit veel verschil tussen de consulenten hier op de site, maar door de details die je doorkreeg stond ik echt versteld. Het klopte precies. Je bent ook eerlijk en zuiver. Ik wil je bedanken voor je geduld en je hulp. Je bent echt een aanrader. Heel veel liefs.

Inge: Noor

Wat een onvoorstelbaar consult, ze wist medische dingen die met mij gebeurd zijn zonder dat ik er ook maar iets over zei. Deze dame ZIET het. Erg onder de indruk van de info die ik heb gekregen en zeker de moeite waard. Neem voldoende tijd voor haar want je zal versteld staan. Dit is écht een topper!
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 1365 Volgende