Gastenboek
Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier
Rita :
Nelly
Hoi hoi Nelly
Bedankt voor het consult als ik het echt moet weten ben ik bij de juiste persoon steeds
Rita ❤️
Albertino :
Kristi
Heel snel en direct. Ook aardig
Saida:
Anita
❤️❤️❤️
Caroline:
Sophie
Altijd top, Sophie is eerlijk, ziet veel, erg geruststellend. Voor mij 10 sterren. Xxx
Ingrid:
Martie
Lieve Martie, ik had jouw positieve energie daarnet wel even nodig….ik laat me nu niet meer omlaag praten door negatieve mensen. Want ik weet nu zeker dat het goed zit! 💖 Xxx
els:
helderziendAlbertina
dank je wel je hebt mij gerust gesteld en heel duidelijk fijn
Anoniem:
Soraya
Lieve Soraya bedankt voor de inzichten ook al is het niet fijn voor me om te horen…het is wel eerlijk. Moet het nu even plekje geven. Xxx
Priscilla :
Shamila
Voorspelling is uitgekomen dat ik hem snel zou zien! ❤️
Ingrid:
Maria
Altijd fijn👌👍de gesprekken met Maria
amelie:
Soumie
soumie is een topper hopelijk blijft ze lang werken hier
| Vorige | 1 | ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 1365 | Volgende |
