Gastenboek
Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier
isabelle:
Arelan
Ik heb een chatsessie gehad met Arelan....hij kwam heel rustig over.....ik heb alles kunnen vragen waar ik mee zat.....en ik heb echt duidelijkheid gekregen.....het klopte gewoon wat ik zelf dacht.....en hij zegt hoe het staat....draait niet rond de pot.....weet je niet wie kiezen?Kies voor Arelan.....je zal verrast zijn wat hij allemaal zegt en weet.....dank je Arelan
Linda:
Mimi
Dank je wel voor de duidelijke berichten en aanwijzingen. Ik kan hier weer verder mee.
Kiki:
Mimi
Super consult
Anouk:
Selene Luna
Ik was bezig met je te bedanken voor het fijne en heldere gesprek.. helaas was de tijd alweer om.. dankjewel Selene Luna ❤️
S:
Soraya
Hallo naamgenootje, dank je wel voor de waardevolle tips en adviezen. Hele dikke knuff 😘
Diana:
Mary
Top vrouw die Mary. Dank voor je bevestiging.
Linda:
Manuela
Dank je wel voor je duidelijke bewoording.
Ik heb hier veel aan gehad. 🥰
Sandra:
Tony
bij Tony is het alsof hij mijn levensboek geschreven heeft. het voelt alsof er eindelijk iemand de ondertiteling heeft aangezet bij alles wat er in mijn leven gebeurt ! ! ! ! zalig. thanks.
Anoniem :
Medium Sara
Super consulente top vrouw! Zit goed met haar voorspellingen ook duidelijk geen poespas
Roxane:
Astro Guru
Prachtig hoe hij alles kon vertellen en zag. Is een tijd geleden dat ik had gechat. Maar moest een review schrijven. Ik vond het een fijn gesprek heeft me veel advies en inzichten gegeven in mij leven. Ik vind het meer als 5 sterren waard. Hij neemt gewoon de tijd voor je en zet de tijd ook stop. en voel me daardoor gehoord.
| Vorige | 1 | ... | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 1365 | Volgende |
