Gastenboek
Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier
V.:
Salma
Salma is meer dan 5 sterren waard! Zij is zo goed in het aanvoelen en beschrijven wat er speelt dat ik vertrouwen heb in haar voorspellingen. Hartstikke bedankt lieve Salma!
kylara:
Arlette
Duidelijke reading.. komt snel tot de kern verteld veel details.. positieve ervaring
Pauline:
Shamila
Shamila zegt hoe het is. Doet niet aan sugarcoating en dat is goed. Het was voor mij niet een heel positief verhaal, maar ik weet dat zij de waarheid spreekt. Ik vind haar steengoed. Je kunt beslist op haar vertrouwen. Ik zeg bellen!
Sabine:
medium OZZ
Ja goed, ze voelt goed in, pakt je energie op en verteld daaruit meer.
Annet:
Reena
Heel goed. Ben je er binnenkort weer, heb weer zoveel vragen. Meer dan 5 steren waard
Nienke:
Joyce
Wauwww deze dame 😊 Benoemde echt hele specifieke dingen, ik kom terug
N:
Louwina
Ze wist het precies! Wat de toekomst brengt gaan we zien. Ik laat wat van me horen 😊
Nadia:
Amara
Dank je wel! Dat was een mooi gesprekje waar ik kijk zeker in kan vinden:)
Kim:
Jane
Superaardige vrouw en heeft veel geduld. Dank voor de inzichten, lieve Jane.
Danny:
Cenna
Ik kon je nog op tijd bedanken voordat ik eruit viel. Dankjewel lieve Cenna, je hebt er altijd goed opgezeten dus ik vertrouw erop. :) Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet.
| Vorige | 1 | ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 1365 | Volgende |
