Gastenboek

Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.

Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier


Jacqueline : Mirjam Chi Lai Hi

Heel veel info kon ze geven. Bij het invoelen zet ze ook de timer stop. Ben benieuwd of het uitkomt

Ingrid: Manuela

Manuela is een lieve vrouw; ik voel me op m’n gemak bij haar. Een positieve energie. Ook beschrijft ze de situatie goed.

A: Mirjam Chi Lai Hi

Dit was mijn eerste consult met Mirjam, en het was echt een heel fijn gesprek! Ze kan heel goed invoelen op de situatie en de persoon in kwestie. Ik heb Mirjam alleen de namen van de personen gedeeld en zij kon mij heel veel vertellen. Ze typt en schakelt heel snel. Het verliep heel vloeiend. Het voelde voor mij alsof ik met een vriendin aan het chatten was. Mega bedankt voor je wijsheid lieve Mirjam, het voelde heel veilig om met je te praten. Tot snel xx

Louis: Medium Rob

Eerlijk en oprecht ❤️

Sabine: Faye

Spot on, echt goed !!!

Aquarian: Ange

Ange thank you verry much for the insights. Time heal all wounds.

Ingrid: Future Sky

Eerlijk en oprecht 🙏bedankt voor de inzichten👍!

X: Ysabella

Dankjewel voor je reading! Je voelt altijd alles feilloos aan, mensen, situaties, dieren… Ik denk na over hoe mijn vraag te formuleren en ondertussen heb je me al het antwoord gegeven. Ongelooflijk, zelfs zonder mij vragen te stellen. Je werkt echt vanuit je hart, Mooi mens, hartelijk dank!

V.: Faye

Een heel goed gesprek gehad met Faye. Zij kon mij meteen heldere antwoorden geven, waarmee ik verder kan. Dankjewel Faye

Jolanda : Ellillia

Heel fijn gesprek gehad en heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt. Dankjewel lieverd. xxx
Vorige 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 1365 Volgende