Gastenboek
Het Gastenboek is bedoeld voor een bedankje voor de Consulenten.Plaats een bedankje in het gastenboek Klik hier
Lisa:
Ellillia
Top! Altijd goede gesprekken, komt ook uit!
Lieve dame, zeker een aanrader! Gezellig ook
T:
Ysabella
Voorspelling weer uitgekomen ze is kei goed !
Con:
Ada
Hi lieve Ada , dankk voor de inzichten en voor u duidelijkheid topp 😘 Con
kim :
Astro Guru
Dank je wel voor je eeuwig geduld met mij .
Liefs Kim
Jolanda :
Salma
Dankjewel lieve Salma voor je troostende woorden. Wat je schrijft klopt helemaal!
liefs Jolanda
Miran:
Reena
Weer bedankt lieve Reena, zo fijn dat je steeds met mij mee wilt kijken. Erg goed en lief. Tot volgende x.
bj1*:
Ysabella
Dear Ysabella you are very intuitive and understanding. You felt my situation and the person I asked about without asking many questions, which I really appreciate. You are kind, patient, and take your time. You even pause the timer when you tune in. Your insights match my situation, and I hope your prediction will come true. Worth it to chat with you!❤️🙏
Cherryl:
Ysabella
Dankje wel ysabella . Super goed ben je . Ze neemt haar tijd zet de timer stop en geeft je een goed consult . De voorspellingen komen uit . Dankje wel nogmaals.
inge
Bedankt voor je consult. Zo fijn. Mijn verbinding viel weg . Nogmaals dank.Karesh:
Lifecoach Ingrid
Wat een fijne dame is Ingrid! ze voelt alles zo goed aan. Bedankt voor de inzichten en ik kijk uit naar de uitkomst.
| Vorige | 1 | ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 1365 | Volgende |
